На Мето

кьошето

Истината за "истинското месо"

Leave a Comment
Мислех да опиша още един от детайлите на Ница - кварталната ми месарница "Сен Франсоа"


Вижте по-голяма карта

В която след второто ми посещение говорехме с месаря като стари познати. В която ме пита какво искам да правя с месото, за да знае как да ми го нареже и ако може да ми даде съвет за подправките. В която непознати клиенти те разпитват какво правиш, като смесиш свинска и телешка кайма (във Франция това не е популярно). И в която можеш да прекараш цялата си съботна си сутрин без чувство за загубено време, а напротив - в приятно бъбрене, слушане, гледане и с усещане за квартална близост и уют. Точно както в стар бръснарски салон, кафене или баня.
Мислех...
Но го мислех, точно докато минавах покрай реклама "Кренвиршите от истинско месо" в софийския ми квартал. И нещата се обезсмислиха :)

0 коментара:

Публикуване на коментар